Szoftver a logisztikai folyamatok támogatásához

Hatékony szervezés beépített automatizmusokkal

About

Mi a Binarit.Cargo?

A Binarit.Cargo alkalmazás segíti a szállítmányozási, logisztikai cégek üzleti folyamatainak támogatását, a papír alapú adminisztráció és a telefon alapú információcsere jelentős mértékű csökkentését az ügyfelek professzionálisabb tájékoztatása mellett. Az alkalmazás a cégünk által fejlesztett és jelenleg is számos ügyfelet és alkalmazást kiszolgáló Binarit.Framework keretrendszerére épül. A keretrendszer robusztus kialakítása révén megfelelő alapot nyújt az alkalmazás funkcionalitásának bővítéséhez a terhelés növekedése esetén is.

Why

Miért különleges a Binarit.Cargo?

Optimalizál

Szoftveres támogatást nyújt az üzleti és logisztikai folyamatokhoz. Csökkenti az adminisztrációra szánt emberidőt.

w

Tájékoztat

Segíti az ügyfelek professzionális tájékoztatását. Csökkenti a telefon alapú kommunikációt.

f

Rugalmas

Tág határok között konfigurálható, az opcionális funkciók később is megvásárolhatók, a szoftver együtt nő a vállalkozással.

Hazai

Az alkalmazás magyarországi és CEE régiós tapasztalatok alapján került fejlesztésre, ezért figyelembe veszi a hazai sajátosságokat.

Functions

Főbb funkciók

R

Sofőr- kamion-megrendelés automatikus összerendelés

R

Telephelyek, lerakatok kezelése

R

Gépjármű típusok és adataik kezelése

R

Határidő lejárat kezelés

R

Ajánlott felrakodási sorrend manuális meghatározása

R

Kamionok kezelése

R

Munkafolyamatok dokumentumainak kezelése

R

Teendőlista

R

Visszfuvar szervezésének támogatása

R

Sofőrök kezelése

R

Elszámolás támogatása megrendelőkkel, alvállalkozókkal

R

E-mail küldés

Recommendation

Kiknek segít?

Fuvarszervezés

Automatikusan végzett összerendelések szoftveres támogatással. 

Naprakész információk, gyors, megalapozott beavatkozási döntések.

 

Menedzsment

Tervezhető folyamatok, erőforrások, beszállítói határidők, kevesebb váratlan költség.

Munkaügy

Gyorsabb betanulás, felhasználói oktatás leegyszerűsítése.

Csökkenő adminisztratív teher, hatékony létszámmenedzsment.

Pénzügy

Hatékony adminisztráció megrendelőkkel és alvállalkozókkal. 

Teljes history, gyors lekérdezések.

Testimonials

Rólunk mondták

A szűk határidők miatt a BINARIT minden formalitást mellőzve, gyakorlatilag a termékbemutató után rögtön megkezdte a fejlesztési munkát. Az általuk szállított rendszer túlmutat eredeti elképzeléseinken, és további feladataink során is igénybe kívánjuk venni segítségüket, szakértelmüket.

Gabonyi László

Informatikai Főosztályvezető, Porsche Bank Zrt.

A projekt végrehajtása mindig a kérésünkhöz igazodva, a vállalt határidőket betartva történt. Pontosan tartották magukat a megbeszéltekhez, az eredménnyel maximálisan és maradéktalanul elégedettek lehetünk. A rugalmasságuk, rendelkezésre állásuk példaértékű. Szeretnénk a továbbiakban is munkakapcsolatba maradni, és további fejlesztésekben együttműködni.

 

Török Norbert

Minőségbiztosítási Igazgató, Linamar Hungary Plc PPM

2014-ben kezdtük bevezetni a BINARIT Technical Object Maintenance programját (Binarit.TOM). A fejlesztésekben a BINARIT munkatársai minden esetben maximálisan és hatékonyan helytállnak. A jövőben is számítunk rájuk, további fejlesztési feladatainkban.

Kovács Zoltán

Karbantartási Vezető, Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft.

A projektek elvégzése során a BINARIT minden esetben megbízhatóan, pontosan, magas szakmai színvonalon, az általa vállalt határidők betartásával és az igényeinknek megfelelően oldja meg a feladatokat. Együttműködésünk során rugalmasan és folyamatosan rendelkezésünkre áll.

Eddig szerzett tapasztalataink alapján további projektek során is szándékunkban áll az együttműködés.

Hegedűs Kristóf

Ügyvezető Igazgató, Generali Biztosító Zrt.

References

Cégünk referenciái

Lépjen velünk kapcsolatba!

Iroda

1131 Budapest
Gyöngyösi u. 84.

Elérhetőség

H-P: 9-17

Telefon